Specijalistički pregled

Specijalistički pregledi ortopeda, iniciranje lijekova u zglobove, INFILTRACIJA VSIOKOSUPLEMENATA U ZGLOBOVE (HIJALURONSKI PREPARATI)

Osteoartritis (OA) je bolest zglobova. Kada hrskavica zgloba propadne, kost raste da bi se popravilo oštećenje. Međutim, umjesto popravljanja, kost raste abnormalno i pogoršava stanje. Kost može postati deformirana a zglob bolan i nestabilan. To negativno utječe na pokretljivost i upotrebu zgloba.

Hijaluronska kiselina je prirodni sastavni dio sinovijalne tekućine koja se nalazi u zglobu. Injekcije hijaluronske kiseline (poznate kao viskosuplementacija) su injekcije želatinozne tekućine koja podmazuje zglob i apsorbira šok opterećenja na zglob. Te se injekcije koriste u bolničkom okružju kada obični analgetici zataje.

Drugi, ne-kirurški načini liječenja osteoartritisa gležnja su, na primjer, terapije različitim analgeticima, ili ne-farmakološke (bez lijekova) terapije poput ortopedskih cipela, proteza, vježbi i gubitka težine, ili kombinacija nekih od navedenih terapija. Specijalistički pregledi reumatologa, sa obavljanjem dijagnostičkog ultrazvuka mišično-skeletnog sustava.

Dijagnostički ultrazvuk radimo kod problema mekih struktura mišićno-koštanog sustava

Neka od stanja koja možemo dijagnosticirati ultrazvukom su:
- kalcifikati u mekim tkivima (tetive mišića rotatorne manžete u ramenu, koljeno, lakat i sl.)
- parcijalne ili kompletne rupture mišića, tetiva i ligamenata
- upale i izljevi u burzama i zglobovima
- ganglion ciste
- hematomi
- strana tijela u mekim tkivima
- benigni i maligni tumori mekih tkiva
- rane promjene kod upalnih bolesti zglobova (npr. reumatoidnog artritisa)
- itd.

Fizikalna terapija

Liječenjem kroničnih poremećaja mišića i tetiva, cervikalne boli, boli u leđima i tretiranju trigger točaka.

Ortopedija

Liječenje kalcifikacija, bolnih egzostoza, raznih tendinitisa i usporeno zacjeljivanje lomova

Sportska medicina

Terapija udarnim valom zbog svojih zacjeljujućih i regenerativnih učinaka na meka tkiva.

Terapija kralježnice i acupunctura

Dekompresijska terapija kod bolova u donjem dijelu leđa (lumbalno), vratu (cervikalno) te ekstremitetima.

Specijalistički pregledi

Pružamo usluge svih vrsta specijalističkih pregleda (ortopeda, reumologa) i pregled ultrazvukom

Elektroterapija

Elektroterapija predstavlja primjenu električne struje radi postizanja terapijskog učinka.

Radno vrijeme

Pon - Pet: 8.30 - 18.30