Specijalistički pregledi

Specijalistički pregledi ortopeda, iniciranje lijekova u zglobove, INFILTRACIJA VSIOKOSUPLEMENATA U ZGLOBOVE (HIJALURONSKI PREPARATI) Osteoartritis (OA) je bolest zglobova.

Kada hrskavica zgloba propadne, kost raste da bi se popravilo oštećenje. Međutim, umjesto popravljanja, kost raste abnormalno i pogoršava stanje. Kost može postati deformirana a zglob bolan i nestabilan. To negativno utječe na pokretljivost i upotrebu zgloba.

Hijaluronska kiselina je prirodni sastavni dio sinovijalne tekućine koja se nalazi u zglobu. Injekcije hijaluronske kiseline (poznate kao viskosuplementacija) su injekcije želatinozne tekućine koja podmazuje zglob i apsorbira šok opterećenja na zglob. Te se injekcije koriste u bolničkom okružju kada obični analgetici zataje.

Drugi, ne-kirurški načini liječenja osteoartritisa gležnja su, na primjer, terapije različitim analgeticima, ili ne-farmakološke (bez lijekova) terapije poput ortopedskih cipela, proteza, vježbi i gubitka težine, ili kombinacija nekih od navedenih terapija. Specijalistički pregledi reumatologa, sa obavljanjem dijagnostičkog ultrazvuka mišično-skeletnog sustava.

Dijagnostički ultrazvuk mišića radimo kod problema mekih struktura mišićno-koštanog sustava.

Neka od stanja koja možemo dijagnosticirati ultrazvukom su:
• kalcifikati u mekim tkivima (tetive mišića rotatorne manžete u ramenu, koljeno, lakat i sl.)
• parcijalne ili kompletne rupture mišića, tetiva i ligamenata
• upale i izljevi u burzama i zglobovima
• ganglion ciste
• hematomi
• strana tijela u mekim tkivima
• benigni i maligni tumori mekih tkiva
• rane promjene kod upalnih bolesti zglobova (npr. reumatoidnog artritisa)
• itd.

Fizikalna terapija

Liječenjem kroničnih poremećaja mišića i tetiva, cervikalne boli, boli u leđima i tretiranju trigger točaka.

Ortopedija

Liječenje kalcifikacija, bolnih egzostoza, raznih tendinitisa i usporeno zacjeljivanje lomova

Sportska medicina

Terapija udarnim valom zbog svojih zacjeljujućih i regenerativnih učinaka na meka tkiva.

Terapija kralježnice

Dekompresijska terapija kod bolova u donjem dijelu leđa (lumbalno), vratu (cervikalno) te ekstremitetima.

Masaže

Pružamo usluge svih vrsta masaža. Lorem ipsum dolor sit amet, Lorem ipsum dolor sit amet.

Elektroterapija

Elektroterapija predstavlja primjenu električne struje radi postizanja terapijskog učinka.

Radno vrijeme

Pon - Pet: 8.30 - 18.30